گفتمان اول

تحصیل علم و دانش مایه ی تقویت و تأیید عقل آدمی است.

گفتمان اول

تحصیل علم و دانش مایه ی تقویت و تأیید عقل آدمی است.

گفتمان اول

به نام خدا
سلام
دلیل اینکه این وبلاگ رو زدم این بود که بتونم تجربیات و دانسته های کوچک خودم رو به اشتراک بذارم تا دیگران هم از اون استفاده کنن.یه اندازه شبنمی در دریای علوم نقش داشته باشم و راه رو برای دیگران هموار کنم همون طور که قبل تر از من دیگران این کار رو برای ما انجام دادن.
سوالات و مشکلاتی رو که دیگران ممکنه که با اون مواجه بشن و من قبلا با اون ها دست به گریبان بودم بتونم کمک کنم به حل شدن یا آسونتر شدنش.

1-در این وبلاگ مطالب از جایی کپی نمیشوند(سعی شده مطالبی رو که قبلا زحمتش توسط دیگران کشیده شده رو نیارم)
2-دیگران کاشتند و ما خوردیم/ما بکاریم تا دیگران بخورند
3-در این راه به نظرات و کمک هاتون سخت محتاجم ومعتقدم هیچ چیز بدون اشکال نیست

در این وبلاگ سعی میکنم مطلالب زیر رو قرار بدم:
1-خلاصه کتاب یا مقالات مفیدی که خوندم به علاوه تجربیاتم
2-آموزش ها
3-حل المثائل ها ونمونه سوال
4-مقالات
5-ترجمه های مفید

خدایا در آخر میخوام خودت بهم کمک کنی.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چگونگی بستن سریع-آسان-مطمئن قفسه های ی فلزی

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

تا حالا شده در انجام دادن کارهای روزمره چند ساعت یا حتی چند روز دریر کارهایی بشید که میتونستید اون کارهارو در مدت زمان خیلی کمتر و خیلی راحت تر انجام بدین؟

شاید نداشتن تجربه کاری باعث این اتلاف وقت و هزینه میشه-شاید اگر فرد ماهری بود که در مورد کاری که میخواستید انجام بدین مقداری اطلاعات بهتون میداد کارهاتون خیلی راحت تر انجام میشد

بگذریییییییم


ضرورت استفاده از تجربه دیگران رو وقتی فهمیدم که وقتی میخواستم یه قفسه فلزی ببندم حدود 2 روز وقتم صرف شد و بیهوده 2-3 بار مجبور شدم کل قفصه رو باز کنم و ببندم:

درحالی کارم رو تموم کردم که مقداری تجربه کسب کرده بودم-خوب دیدم که اونهارو در اینترنت بذارم تا افراد دیگه ای که میخوان قفسه ببندن  با خوندن این مطلب بتونن در مدت زمان کمتر و راحتتر اینکارو بکنن:


1هنگام خرید:

مرکز خرید این قفسه ها در تهران حسن آباد هست

هنگام خرید قفسه توجه به ضخامت میله ها جنس اونها و ضخامت و اندازه طولی ورق بکنید.توجه کنید که چقدر بار میخوایید رو اون قرار بدین

به نظرم بهترین جنس تو بازار میله های گالوانیزه شدست با زخامت 2mm(البته من نتونسنم اونهارو پیدا کنم ومجبور شدم میله ی2mmو قفسه1mmبگیرم)چون بسیار مقاوم هست ودر برابر رطوبت اکسید نمیشه(زنگ نمیزنه)در صورت خراش افتادن هم رنگش نمیره.بسیار مناسب هست برای انبارها و جاهای مرطوب.

طول میله ها بسته به نیاز مشتری متغیره حدود .53 متر بیشترین طول میله ها هست

قفس ها هم به اندازه های مستطیلی مختلف موجوده.

توجه:هنگام خرید حتما کولیس با خودتون ببرید و قطر میله ها و قفسه ها رو خدتون چک کنید-به این نکته توجه کنید که منظور از زخامت زخامت خود ورقه ها بدون رنگ است(یادتون نره به حرف هیچ فروشنده ای اعتماد نکنید)


2-در هنگام بستن ابتدا همواره 4 تا میله رو روی زمین به صورت صاف بذارید و سوراخ های ابتدایی اونهارو از نظر هم شکل بودن برسی کنید

3-مقدار فاصله دلخواه بین اولین قفس و زمین رو مشخص کنید شروع کنید از ابتدا تعداد سوراخ  ها رو تا رسیدن به اندازه دلخواه بشمارید.همین طور برای میله ها وقفسه های بعدی .

4-دو به دو قفسه هارو جابندازید روی سوراخ ها وپیچ و مهره هارو گیر بدید و با دو آچار 13 اونهارو ببندید ولی محکم صفت نکنید به این علت که اگر در این وضعیت هنوز تراز نشده اند ومقداری میله ها جلو عقب هستند

5-در انتها بعد از  کلاف بندی قفسه ها اونها رو در حالت ایستاده قرار بدید و با دیوار تون تراز کنید.حالا میتونید پیچ ها رو سفت کنید در صورت امکان با پیچ قفسه ها رو به دیوار وصل کنید.


حالا میتونید هرچی که خواستید توشون بچینید.







نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی